AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT | NEW Nude Powder Spray

Ontwikkeld als reactie op de hedendaagse consument, voortbouwend op het geloof in pure formules, een no-filter attitude, authentic hair en mindful experiences, is AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT het holistische en vegan verzorging- en stylingmerk.

Volgend op de lancering van de Nymph Salt Spray eerder dit jaar heeft Authentic Beauty Concept een nieuwe toevoeging aan het stylingassortiment : de Nude Powder Spray. Een gloednieuw product die er voor zorgt dat kappers en hun klanten authentieke en voelbare texturen kunnen creëren die aansluiten bij de trends van nu.

12g - 26,30€

Nude Powder Spray is een zeer fijn en onzichtbaar poeder dat meteen zorgt voor volume en beweging in droog haar. Ontwikkeld om het effect van een droge textuur en een warrige finish toe te voegen, de Nude Powder Spray zorgt voor een moeiteloze lift van de haaraanzet en een zacht gevoel.

De formule is vrij van kunstmatige wax, kleurstoffen en siliconen, en gebruikt in plaats daarvan zorgvuldig geselecteerde ingrediënten zoals silica en Fairtrade® Tapioca zetmeel om volume en grip te creëren – om zo het haar te ondersteunen bij het vormen en verdelen zonder een onaangenaam grof gevoel.

De Nude Powder Spray is verkrijgbaar vanaf september in de verschillende Authentic Beauty Concept salons

Stéphanie Boucquillon

Senior Account

Get updates in your mailbox

By clicking "Subscribe" I confirm I have read and agree to the Privacy Policy.

About Authentic Beauty Concept

Authentic hair thanks to vegan products with pure formulas & ingredients

Free from silicones & sulfates | Recyclable packaging
Available in hair salons :https://www.authenticbeautyconcept.fr/fr/home/salonfinder.html